Any I

Tot ha canviat (¿?) ja sóc universitari

La meva foto
Nom:
Ubicació: BCN, BCN

Qui volgui saber de mi... només ha de preguntar.

dilluns, d’octubre 17, 2005

Felicitats!!

Bones!!

Si pensem, d'aquí dos dies cumplim dos mesos des de que ens vam conèixer, conèixer ben bé no, però si coinsidir en una mateixa aula. Abans d'escriure alguna cosa, el que he fet avui ha sigut passar-me per alguns blogs de la gent de classe, i que realment des del meu punt de vista estan força bé! He pogut treure una conclusió i és que la majoria explica el que ha fet a classe, els passos a seguir per fer... i bé, jo penso, i per què no explico en aquesta entrada el que hem fet durant aquest mes a NTAE.

En els primers dies a part de ensenyar-nos l'assignatura vem conèixer una cosa, que serà bastant útil al llarg d'aquests 3 anys que ens queden que és el blink, i a més també ens van ensenyar com funcionen les carpetes de blanquerna.
Més tard vem començar a parlar d'arxius, i la primera classe d'arxiu que vem aprendre a retocar foren els d'imatge, la qual vem poder-la retocar, canviar...1 Després vem fer el mateix amb els d'audio, i vem fer igual. I un cop sabiem com modificar audio i imatge vem fer un powerpoint2, que jo per cert mai havia fet i em va semblar una experiència fantàstic i menys complicada del que hem pensava. Ara estem amb el tema de la pàgina web, de moment hem creat al nostre espai (que està en construcció3) i avui hem penjat dues pàgines entre enllaçades i amb una enllaç amb una pàgina que no hem creat nosaltres4. Com podeu compravar us he posat els enllaços del que hem estat fent fins ara.



Doncs bé si tingues que avaluar el primer mes de l'assignatura que ens don el Jordi us diria que jo estic aprenent molt i que en podre treure molt d'aprofit i com no, m'ho estic passant bé!

Una abraçada!