Any I

Tot ha canviat (¿?) ja sóc universitari

La meva foto
Nom:
Ubicació: BCN, BCN

Qui volgui saber de mi... només ha de preguntar.

dimecres, de setembre 21, 2005

Comencem a pencar!!

Bones!!
Desprès de recòrrer pel que món misterios del blog, he conseguit veure com funciona i com podeu comprovar he pogut fer la meva primera entrada (comentari).
Abans de començar a insertar comentaris sobre l'assignatura de noves tecnologies o sobre la uni, explicaré una mica per sobre la meva vida o almenys lo suficient perquè em conegueu una miqueta:
  • doncs bé, he nascut a Barcelona i visc a Barcelona, concretament a Sagrera. Tinc 21 anys. Després d'estudiar batxillerat i haver fet el gàndul no vaig poder entrar ni a INEFC ni a Mef i vaig decidir anar estudiar un cicle formatiu de grau superior a la Vall d'Hebron on vaig coincidir amb la Mati i el Toni "Buti" (jeje) i al acabar em trobava amb la mateixa situació que al acabar el batxillerat :( I l'any passat em vaig dedicar a treballar, a treballar bastant, en una escola d'Esplugues.

Bé de moment només he explicat el tema estudis ja que m'haig d'anar a entrenar a nens!!, més endavant o potser aquesta nit escriure sobre alguna coseta més.

Vinga una abraçada i un petò!!

Fran